söndag

vart ett tag sen jag klottrade lite här, har inte så mycket tid längre nu när semestern är slut... har ju dessutom min egna hustomte boende hos mig nu för tiden, och det är minsan inte så lätt att slta datorn ur hans grepp... även om det är min dator...grrr.
Idag har vi iaf vart och kollat på en lght. var inget att ha tyvärr, var såå liten, väldigt mycket mindre än den såg ut på bilderna... så våran jakt får fortsätta helt enkelt.... vill verkligen flytta...=(
Jag drog med honom till skopunkten också.. jag fick lov att muta honom med att han skulle få ett par skor gratis om jag hittade två jag ville ha... så jag fick köpa två par söta skor....*glad*.... och han fick välja vilket par han ville..... han hittade iof bara ett par som han kunde tänka sig, inte riktigt hans stil på skor där, men han blev glad för dom iaf.

mina söta par..

    


har städat i dag också, skrubbat och skurat och vart riktigt duktiga.
Imorgon ska jag gå och anmäla mig hos arbetsförmedlingen så att jag kan få börja stämpla lite om jag får börja jobba mindre på karlssons..... skulle inte ha nått emot att gå ner nån dag här och där och få stämpla i stället, är verkligen helt slut och såå trött på att jobba heltid på det där jävla stället...
Ska börja fundera på födelsedagspresent åt min älskling också, är ju snart dags.

Kommentarer
Postat av: jennie

fredagen den 7:e. Visst tänkte du ha fest då? först? Det passar iaf bra nu hhaha=)))Puss

2007-08-27 @ 20:26:21
Postat av: Pillan

skitsnygga de svarta!!! Måste kanske också ta mig en sväng dit!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback