Krokodiltårar

Jag är helt förstörd !! Bestört!!!!!
Mitt hår....=( saknar mitt mörka hår....=(
Förstår inte varför jag skulle gå med på att gå tillbaka till blond, älskar ju att vara mörkhårig.... det är jue liksom 'jag' nu förtiden.
Var hos frissan igår för andra omgången av "förljusningen".... förra gången blev det jue fint, bara lite ljusare bruna och guldiga slingor...... men den här gången blekte hon slingor i heeeela håret.....
och jag är ORANGE!!!!
Hon blekte jue lika starkt över hela håret, så längst upp där jag hade en bit av min naturliga hårfärg är jag nu platinoblond.... och allra längst ut i lockarna är jag ljusbrun.... men där i mellan är jag som sagt ORANGE!!!!!
Så allt tillsammans ser FÖRJÄVLIGT ut och jag vägrar gå utanför dörren... jag ser ut som en misslyckad blondering och jag ska åka ner till min älskling i helgen och träffa hans kompisar...
och jag ska gå runt och va ORANGE..... så jävla kul.... INTE
Och hur kul kommer det va att se ut så här resten sommaren, inga fina sommarkläder ser fina ut på en morot.
Jag vet inte vad jag ska göra... vill fixa till det, iaf innan jag ska jobba igen nästa vecka, men åker till andreas i morgon, så jag vet inte vad jag ska göra..
Saknar mina mörka lockar.
Krokodiltårar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback