Intressanta saker...

Brukar jue som kanske är kännt inte skriva här så ofta, mest eftersom, enligt min mening, mitt liv inte inehåller så mycket spännande att skriva om.
Men ska tillägna detta inlägg till min vän Marion som påpekade att jag har säkert massa roliga saker att skriva om,
bara jag sätter i gång och skriver.... om saker som jag är intresserad av och som jag pysslar med på den lilla ensamma fritid som jag har..
I går natt ( jag är hemma och är sjuk, så jag har äntligen fått va uppe länge på kvällarna=) så satt jag och letatde lite ispiration till min sommargarderob, hittade till top shops hemsida.. å just bara för att man inte kan beställa i från den när man bor i sverige, så hittade jag jue massor av fint förståss... blir sur....=(


  jättesött linne... är inte helt såld på det här med sk. förklädesklänningar, men det här blev jag faktist kär i..

  jättefin jacka, (tror jag att man ska använda den som iaf.)

  tubtopp.... VILL HA!!!

 fiiiiin klääning!!

 väldigt stilig trenchcoat

 den här var fin också....


 hihi... skulle sova som en superhjälte i dom här...=)


Så, nu har ni fått lite att läsa om och titta på, vad som snurrar i mitt huvud ibland när jag inte har nått bättre för mig.. :)
Nu ska jag i väg och spana solbrillor på bianco åt Marion...=)

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Bra Tessan! :) Vad glad jag blir! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback