huvudvärk

Mitt huvud är fullt, det bara snurrar massor med saker som jag måste försöka reda ut, men jag kommer ingenstans för jag vet egentligen inte riktigt vad det är jag vill.
Försöker komma fram till vad det är som jag vill göra med mitt liv , man blir ju inte yngre direkt och som det är just  nu så kämpar jag mig upp varje morgon med ont i magen och huvudet tungt som ett bowlingklot...
Jag slösar bort mitt liv på något som jag hatar och som dessutom får mig att må dåligt över allt annat runt mig också..
Måste komma bort, vill lära mig nya saker, träffa nya människor, utvecklas och va nöjd med livet...
är typ tusen mil därifrån just nu...=(




Och marion, det var helt ok i london, tyvärr inte så roligt som jag hade hoppats.
Visade sig att min pojkvänn är värdens absolut gnälligaste människa och gnällde och klagade på det mesta.
Skavsår, kartan, trängseln, avstånden mm mm. Dessutom är han inte så intresserad av att shoppa så jag fick inte gå runt så mycket utan att höra gnäll och suckar... SISTA gången jag åker på semester med honom helt klart!!
Var kul att gå museerna och akvariet och allt sånt, men det mesta hade ju jag redan sett, så jag ville ju åka dit mest för att just shoppa, men så blev det med det...=( 
Åker dit själv nästa gång !! Jag älskar iaf fortfarande London! 

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Nej, inte åka dit själv nästa gång Tessan! Ta med dig mig för jag vill shoppa, shoppa & shoppa :)

Postat av: Katja

Åh jag kan också följa med nästa gång, så inte behöver du åka ensam heller =0) Kram på dig.

2007-11-26 @ 10:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback