just my luck

Dom här fina skorna har jag blitt lite kär i, har letat eftet stövlar med låg klack, som är lite bekvämare att knata runt i om man ska gå på stan å så..   


Hittade dessa på din sko´s hemsida... men såklart så är dom slut ööööverallt i närheten av mig iaf.. kollade alla städer häromkring men ingen hade några kvar, iaf inga 39or..suck..
I oskarshamn fanns dom i alla storlekar (dom är väl lite efter där... har inte fattat att rött är hett nu...hihihi)
men tyvärr har jag ju inte planerat att åka dit nån gång den närmsta tiden ...=(
Så typiskt mig att vara ute i sista minuten... men hinner ju aldrig gå på stan känns det som, jobbar ju tills butikerna stänger å på helgerna får jag inte gå å strosa runt så mycket som jag vill eftersom min andra halva tycker att det är tråkigt.... (och att jag inte behöver fler skor..=)
Får väl fortsätta mitt letande helt enkelt.... =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback