Ledig dag

I dag har det varit en riktigt vacker dag, nästan så att man trodde att det var vår.
Men ändå har jag bara velat låsa in mig och stanna hemma hela dan...

Nu är det ju så att jag har bestämt mig för att börja försöka komma i form in för sommaren, i takt med att mitt humör och min motivering har gått i botten har också min kropp och hälsa fått sig en rejäl svacka...
(Så det gör mig ju inte på bättre humör att se mig själv i spegeln direkt)
Iaf. så jag måste ju helt enkelt ta varje liten chans jag får att börja röra på mig men i dag ville jag bara inte visa mig bland folk..... suck   =(
Jag började med att damsuga, småstäda, fota lite grejer jag ska tradera sen när jag får tillbaka min kära dator, och till och med laga lite mat till Andreas till det att han kom hem från jobbet..
Men till slut tog det slut på bortförklaringar och jag tvingade ut mig själv genom dörren..
 Så det blev nästan 1 1/2 timme i skogen till slut, vilket jag är väldigt glad för, annars hade jag legat här i soffan resten av kvällen och haft superdåligt samvete och ångest..
Iaf. nu ska det bli ändring på mina vanor, vet ju att jag mår mycket bättre när jag är aktiv och tränar...
Så det är dags att ta i lite.


Har förrseten skickat in anmälan i dag till vad jag hoppas kan bli ett litet hopp i rätt riktning för mig, nått nytt att tänka på och jag hoppashoppas att det blir bra..
Kommer mer sen när jag har fått svar från dom..

Så nu var min lediga dag snart slut för den här gången, en vecka av jobb väntar igen... bläääää

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Nyfis på vad det är för anmälan du har gjort :)

Postat av: Tessan

Hehe, ja du får vänta lite tills jag vet om det är värt att sattsa på=)

2008-02-12 @ 07:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback