Någon mening med något???

Nu är det fruktansvärt jobbigt..
Det är mörkt grått och kallt....
Jag hatar mitt jobb, hatar mitt hem, är bara så trött hela tiden.
Ser ingen mening med mitt liv just nu, gör ont att gå dra sig upp varenda jävla morgon..
Måste hända nått nu, måste finnas nån mening med allt, annars orkar jag inte längre.

image205



Hade också vart någon inne i min bil i natt, är inte säker på att dom hade snott nått, men känns ändå obehagligt.
Och då stod den ändå inne i parkeringshuset.. Så jag kan tydligen inte känna att det är tryggt att ställa min bil nån stans alls i den här jävla stan.
Är fjärde gången det händer, första gången i den här bilen dock.. min stackars saab fick ju uppleva tre inbrott/inbrottsförsök under den korta tiden jag hade den..
Faaan blir så trött...

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

http://mariavuitton.blogg.se/1202222964_in_the_year.html#comment

Den som blir kommentar nr 10000 vinner de rosa pumpsen!:)

Postat av: Marion Eleonora

Jobbigt med inbrott i bilen och att allt känns pissigt. Vi får ta och ses snart så kanske vi kan liva upp varann en smula :)

2008-02-09 @ 01:15:59
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback