Ohh Tannenbaum

I dag var det dags att plocka ner min kära julgran.. nu är det så att jag tycker att julgranen är det bästa med hela julen... ääääälskar att pyssla och greja med den...
När jag sen nån gång i framtiden får en stor och fin lägenhet ska jag ha en julgran i varje rum, som alla ska gå i olika färger, för att matcha de olika rummen såklat....=)
I år gick min i ljusrosa, lila och mörkrött... väldigt fint tyckte jag... Det lila köpte jag på Ikea som i år tydligen tyckte att det skulle vara en lila jul... ( och glad blev jag för det...=) och ljusrosa kulor fick följa med mig hem från The Christmas shop i London... skulle ha köpt två förpackningar, har så himla stor gran så 8 kulor ger tyvärr inte så mycket effekt. Som tur var hade vi ljusrosa kulor på jobbet förra året som jag lade vantarna på och hade sparta till i år..=)
image182


Nästa år tror jag att den ska gå i olivgrönt och guld....
Eller kanske pärlemorvitt och guld....
har ju ett helt år på mig att klura på det.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback