Dags att bli en pluggis

Nu är det söndag igen och jag har en skön kväll för mig själv framför mig, det är inte det att jag inte tycker om när Eas är hemma men jag behöver soffan och tvn för mig själv nån gång ibland och i kväll är det filmtittande och mumsande av blodapelsiner och naturgodis som gäller.... =)'
Sen ska jag självklart knåpa ihop min "redovisning" av min byggnad, och den jag har valt är Västerås Elite stadeshotell, det krävdes mycket grubblande och ett par byten innan jag bestämde mig helt för vilken jag ville analysera.
Jag tycker att Stadshotellet är en ganska ovanlig och vacker byggnad när man tittar lite närmare på den och inte bara skyndar förbi som man oftast gör, den ser liksom inte ut att passa där det står , och det känns lite som att den byter skepnad lite beroende på hur ljuset och omgivningen ändras..
Så nu har jag suttit och pluggat på lite om hotellet och det var faktist rätt intressant att läsa lite om dess historia.
Ska sätta i gång och skriva nu och göra en skiss över det också som ska lämnas in... huvva... jag som inte är så bra på att teckna... menmen det är väl något värt att öva på.
Önskar bara att jag hade mer tid.



image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback