Me love books = sant

Just nu pågår en av mina årliga höjdpunkter nämligen BOKREAN!!!!
Tog mig en tur i går på åhlens och akademibokhandeln, måste verkligen hålla tillbaka mig själv bland alla godbitar, (vill ha vill ha....).. dels för att jag absolut inte har råd att lägga pengar på något så onödigt som böcker dels för att jag inte har någon bokhylla utan har alla mina fina böcker liggandes i garderoben och det är ju inte en värdig tillvaro för alla fina.
Hittade flera st som jag ska vänta lite med och kolla nästa helg om de finns kvar, kan ju inte köpa alla på en gång, då skulle jag inte få med mig alla hem ens...=)
Men några fick följa med mig hem redan i går... dom som jag bara inte kunde släppa taget om..hihi


*En bok med grekisk mat, har redan suttit och dreglat över den, allt ser så gott ut, haha
*Sy kläder, vill gärna bli lite bättre på att sy, har massa ideer men ingen kunskap,, =)
*Skakat! Drinkbok med över hundra goda, snygga coktails, otroligt fina bilder mycket därför jag köpte den.. =)
*Beatuy :The twentieth century, Underbar bok om skönhet genom 1900-talet, om skönhetsideal för varje årtionde och olika kulturer..massa fina bilder och vackra kvinnor.
*Terence conran: lite utrymme, mycket plats, och
*Tricia Guilds: Mönster, fick utöka min samling av inredningsböcker, båda två kostade bara strax över 100-lappen, så passade på att norpa båda två på en gång..
*Decade of beauty: the changing image of women, också den en helt underbar bok om det kvinliga modet under 1900-talet, massa massa fina bilder som man kan titta på hur länge som hellst...=)

image213

Får se om det hinner blir några fler innan rean är över..
Önskar bara att jag hade nångonstans att ställa upp dom så att dom syns, och så att jag kan bläddra i dom när jag vill utan att behöva gräva ut halva garderoben för att få fram dom....
Vill flytta.... suck


Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Tycker också att det är skitkul med bokrea, var till och med där på natten detta år. Tyvärr har jag inga pengar så det bidde bara en bok till mig själv. Beauty-boken vill jag också ha men hoppas på att den ska komma på halva priset sen. Sy kläder och Decade of beauty står redan i bokhyllan...

Postat av: Tessan

Ahaa, vilken bok köpte du då? ... Jag köpte faktist en till dig som du ska få när du fyller år...det lixom nästan stod Marion skrivet över den, så jag var bara tvungen..;) hoppas bara att du inte har den redan... i sånna fall tar jag den själv
hahaha... ;)

2008-03-03 @ 20:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback