Long time

Länge länge sen jag hade tid och ork att sätta mig ner och klottra här.
Känns som att jag inte hinner nånting över huvudtaget förrutom att jobba sova och träna för tillfället, det finns däremot 200 saker som jag önskar att jag hade tid att ta tag i nu... men jag får försöka ta en sak i taget.
Nu ska jag först och främst koncentrera mig på att få klart och skicka in min lilla uppgift om färg och färgsättning av rum, som jag just nu håller på och försöker knåpa ihop någolunda engagerat, jag är så trött i huvvet att det bara blir bla bla bla känns det som...vi bara få den inskickad nu innan det snart är dags för våran lilla resa..=)

Mindre än två veckor kvar nu tills det är dags, har iaf redan köpt resväska och skrivit packningslista... Ska växla pengar i morgon, och så blir det väl att tvätta och provpacka i helgen.. känns som att jag har läget under kontroll än så länge iaf... =) kommer säkert bli helstirrig de sista dagarna.. haha
Men det ska bli helt underbart roligt att få komma bort ett tag, och dessutom få åka till en så sjukt häftig stad med tre söta resekumpaner kan ju inte bli annat än en upplevelse...=)  lääängtar...

image226

snart är vi där.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback