Framåt

Har kommit hem från våran resa nu, för några dagar sen, skönt att komma hem, men underbart att vara borta...
saknar att bada hela dagarna, och gå runt utmed stranden och butikerna till sent in på nätterna, det var mysigt..=)

Min sista semestervecka nu, VILLLLL INNNNTEEE!!!!!!  vill inte vill inte börja jobba igen... blääääää
Har iaf lite annat att se fram emot också, min älskling ska ju som sagt äntligen ta tag i å flytta in hos mig, ska bli underbart att inte bahöva sakna honom så mycket hela tiden, men det är såklart lite spännande också att se hur det kommer gå.. kommer säkert ta en stund innan man kommer in i det och hittar en fungerande vardagsrytm så att allt inte bara blir kaos och vi börjar bråka om allt som går...hehe
Inet för att jag tror att vi kommer göra det direkt, men han är ju faktist van att bo hemma hos sin mamma som gör ALLT åt honom utan att han behöver be om det, och jag är van att bo själv, att bara ha mig själv att tänka på och planera allt runt.
Men jag ser  verkligen fram emot att bli sambo, det ska bli väldigt, väldigt spännande...=)
I morrn ska jag åka med mamma å pappa till ikea och köpa en byrå, en garderob occh lite andra bra 'förvaringsgrejer'..... har jue typ 0 med förvaring i min lägenhet,  det funkar inte med dom kläderna och sakerna som jag äger och gissar att det inte kommer att bli bättre när man blir två som ska trängas..
Och Eas ska åka hem en sväng och packa lite mer grejer, och fixa lite till innan han kommer upp igen och vi kan börja kalla oss sambos på riktigt..=)
Som sagt, ska bli väldigt väldigt späänade...=)





Lite bilder från semestern
                            
Penisträd...hahaha        Mycke vatten gick åt                                                     Mysigt







  
             Älskling=)                       Hehe                        Mysig bar                  Hahaha








       

Kommentarer
Postat av: mary

Vad kul för dig att du kom iväg. Med Andreas :) Och jätteroligt att höra att ni ska bli sambos. Hoppas det går bra! Kram!

Postat av: Marion Eleonora

Ni ser ut att ha haft det riktigt bra! Vad kul att Andreas flyttar till dig. Så glad för din skull!

2007-08-09 @ 08:31:59
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback