Semesterlängtan och höstinspiration

Äntligen semester igen och lite längre den här gången, i tre härliga veckor slipper jag sätta min fot på jobbet... sköööönt.
Min älskling kom tyvärr inte hit i helgen...snuft....men han har kommit idag iaf..ÄNTLIGEN!!! =) har jue fått lov att sakna honom i en hel vecka nu...hehe
Så på onsdag bär det av, ska bli så skönt, vår första semester tillsammans, ska bli intressant å se om vi kommer hem lika kära som vi åker dit..;)
Ska iaf bli underbart att komma bort ett tag, längtar till sol och hav... och världens sötaste sälskap..=)

Så här mitt i sommarvärmen har höstkatalogerna börjat dimpa ner på golvet nedanför brevlådan...... jiippiii..=)
Varje ny säsong vet man vad man har att vänta sig, fullproppade kataloger med ny ispiration och förhoppningsvis en och annan riktig godbit.
Jag som älskar hösten också...=) älskar att mysa runt bland varma goa tröjor, halsdukar, vantar och snygga jackor... kalla mig näpp men (även om det är underbart med sommaren) hösten är min favoritårstid.

Några fina saker som förhoppningsvis kommer att vara på väg hem till mig om ett par månader.

                           
Har ju redan en hundtandsmöstrad kappa, så den här frå bli i helsvart.

                 



Väskamani!!!...=)
                        
Vill ha allihooooop!!!!


Å så lite nytt snyggt från topshop, som man fortfarannde inte kan betälla ifrån till sverige.... morrr....... man får drömma istället
                 


Lite nyheter från bianco.. .. (som jag kan tänka mig äga...=)
Lite besviken, fanns inte så mycket nytt, men det kommer säkert mer hela tiden, få väl hålla utkik... (det är ju trots allt fortfarande sommarsäsongen som gäller...=)
         






Å så har ju inte ens HMs katalog kommit än..... ojoj... hur sks det här sluta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback