sjuk

Sjuk IGEN!!  blääää    
Kan gå igenom en heeel kall jävlig vinter utan så mycket som en liten förkylning, men så fort det blir vår
och försommar DÅ ska jag bli sjuk..=(... Vet jue att det beror på draget på jobbet å så å att man blir varm å klär av sig alla halsdukar och vantar å sånt som skyddar på vintern...... men ingen kul är det !
Så det blir en omgång till mad nässpray och näsdukar, å den bästa medicinen av alla VODKA!!
Är verkligen skit bra mot bakterier, tar kål på allt, brukar iaf korta ner mina förkylningar rätt bra.
Så jag sätter mitt hopp till min kära flaska vaniljvodka och parkerar mig nerbäddad i soffan.
Så nu vat ni vart ni kommer hitta mig om ni söker mig de närmsta dagarna...;)  hihihi
Skönt att det är dåligt väder iaf... så slipper man bli deprimerad för att det är sommar och varmt ute...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback