tröök

Så nu har hela min semestervecka gått och det är dags att återvända till jobbet igen.. blääääääää
vill verkligen inte, hatar att gå upp varje morgon och åka dit...
Har vart såå skönt att koppla bort alla tankar på det där stället i en hel vecka....
En bra sak är iaf att det bröjar närma sig jul.. och det betyder att det blir mer och mer att göra den närmsta tiden..
vilket betyder att vi förhoppningsvis kommer att få göra vårt jobb ifred utan att få höra hur dåliga vi är och hur lite vi gör..

Längtar lite till julen också faktist... fast jag vet att jag kommer vara helt döööd när den väl är här, blir som vanligt att jobba och sova sig igenom de sista två veckorna av året... inte så skoj när man väl är där, då är man fett less på julen..hehe... tyvärr faktist.. för jag har alltid tyckt om julen... är iaf ledig på julaftonen i år eftersom den är på en måndag och det är ju min lediga dag och sen har vi ju stängt på juldagen..
Det enda tråkiga är att mina lediga dagar är precis dom dagarna som min älskling ska åka hem till sin familj.. så jag blir ensam här hemma...=/
Kommer bli jättekonstigt och tomt nu när man har vant sig vid att aldrig va ensam... men ska bli lite skönt också faktist på ett sätt.... ska lägga mig i soffan och jäsa framför sex and the city boxen och bara bry mig om mig själv..hihi...
man får glädja sig åt det lilla..=) 

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Men Tessan! Du måste ju berätta om London. Nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback