Virr varr i hjärnan

Är två veckor tills det är tänkt att jag äntligen ska få besöka min älsklingsstad igen, den här gången men min älskling. Har har aldrig varit där förut så det det känns som att det ligger i mitt ansvar att se till att vi kommer dit och att allt är fixat och klart innan vi åker.
så nu sitter jag och försöker hitta et hyfsat hotell att bo på, har suttit några kvällar tidigare och kollat runt lite, finns ju huuuundratals hotell att gå igenom och det tar såååån tid... puhhh. Har kollat på bilderna, och läst gästrecentioner
och försökt luska ut vilka som verkar hyfsat mysiga och fräsha. Problemet är ju att det inte får kosta allt för mycket, för självklart finns det massor med fina hotell i london, men inte riktigt i våran prisklass, iaf inte när vi bara ska åka dit en weekend och shoppa... Satt i flera timmar i går och letade.
Har iaf. sorterat ner dom ttill några få som jag väljer mellan, ska försöka välja och boka i kväll så att det är klart sen.
Längtar dit!!!!!


Kommentarer
Postat av: Katja

Ring till mitt jobb bokahotell...kolla på bokahotell.se så kan de säkert hjälpa dig med nå billigt men ändå bra.hehe Eller jag kan fråga dem imorgon lite fint om vad de tycker är bra. Tack för i fredags. Var riktigt trevligt. Massa kramar

2007-10-28 @ 23:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback