Förvaring

Tog farväl av min Eas idag, för ett par veckor.... hoppas att han kommer tillbaka till nästa helg..... Kändes ganska bra att säga hej då den här gången, kanske var för att  den här gången så vet jag ju att han snart kommer tillbaka mer min än någonsin...=) Längtar!!
Bidde en sväng till ikea med mamma å pappa också, jag ska spendera de sista dagarna av min semester med att bygga i hop och fylla och rensa garderober .... så att allt är klart och fint när Eas kommer och vill flytta in sina damråttor hos mina.

Det här bidde det

         



Fast i ekfaner och utan lådorna ( som tyvär inte gick att få med den storleken på garderob som jag skulle ha...surt! )

Köpte även en hörnhylla till badrummet på Bauhaus, (står flaskor och burkar och grejer överallt i mitt minimala badrum, så det behövs verkligen någon mer hylla.)

Och ett skitsnyggt förvaringslådssett (långt ord..=)  i hundtandsmönster på mio..
  Så snygga att man inte behöver ha dom gömda i någon garderob...=)


Ska tvätta halva lördag också....jippii så skoj....inte!
Ska bli skönt att få i ordning iaf..
Längtar!!!!! =)

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Boxarna var riktigt fina :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback