semester

Nu har jag äääntligen en veckas semester!!! jippiiii, som jag har längtat...
Men har ju massor med saker att göra, så så mycket vila blir det nog inte tyvärr, får vänta med det till mina resternade 3 veckorna lite senare...=)
Det blir skåp och garderobsstädning ( både hemma och hos mam å pap), hårklippning, blodgivning, träning, cv-skrivning, och en tripp ner till min älskling.... ska få träffa hans bästa vän som bor i usa, och hans amerikanska flickvänn....liiite nervöst att behöva prata engelska hela tiden... inte för att jag inte tror att jag kan, men det kommer låta skiiitroligt...


Kommentarer
Postat av: Pillan

Fasen va skönt med semester!! Du måste ju nästan hoppas lite på att det ska regna annars kand det vara svårt att vara inna och städa garderober. Du måste kolla in skosidan som jag lagt upp på min blogg. Kommer ni med ner tioll Öland 13-15 juli? Vi ses. Kram

2007-07-07 @ 15:09:20
Postat av: Marion Eleonora

Jättefin brudbukett :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback