Skönhet

Det sägs att vågen är ett konstnärligt och skönhetsdyrkande stjärntecken...
Kan nog hålla med om att det stämmer in lite på mig....  jag tycket att det är jätterolig att göra saker med händerna, att skapa saker, måla, fota, sy, pyssla.mm..... inte för att jag är speciellt duktig på det, inte alls egentligen.... men jag önskar att vore det..
Jag tycker som sagt också om vackra saker... och människor.. skönhet helt enkelt, hur man nu kan definiera skönhet. Den är jue så olika hos olika människor.
.. Älskar Audrey Hepburn...                         Perfection..!?

Den här vackra tavlan från Ikea hade jag gärna prytt någon av mina väggar med, men 700 är liite för mycket för min plånbok för att lägga på en tavla....tyvärr=(..... får vänta tills jag blir miljonär..
Cool..=)



De som har varit hemma hos mig vet att jag har en liten soft spot för Marilyn Monroe
Hon är vacker helt enkelt, på ett glamouröst men i ibland också ganska gulligt sätt.


En av mina favoriter som jag har på väggen hemma...=)



Säga vad man vill om Kate Moss, men ett vackert ansikte har hon onekligen, skulle inta ha något emot att se ut så här             
En del snygga kläder har jag hört att hon har designat för Top Shop också
måste säga att jag gillar båda dessa kappor skarpt iaf..


Men fick jag ändå välja hur jag får se ut skulle jag nog vilja se ut som Gwen Stefani......
 hon är klassiskt vacker men passar i precis allt hon sätter på sig..

och hon är inte rädd för att vara annorlunda      

Kan inte säga att jag är speciellt förtjust i Paris Hilton, men jävligt snygga ben har hon iaf.
Och en hel del riiiktigt snygga kläder,                      men hon får ju alla desigerklänningar gratis av designerna själva för visa sig i dom och göra reklam för deras märke.... så då är det kanske inte så konstigt heller att hon aldrig har visat sig på bild med samma klänning två gånger.....:)

 Men hon har tydligen storlek 42 på skor, och behöver specialbeställa designerskor för att dom ska passa henne, så även solen verkar ha sina fläckar...
känns ju ganska skönt iaf...
att veta att ingen är helt felfri, men att man kan vara väldigt vacker ändå...
för inga människor är ju perfekta... eller rättare sagt... alla människor är vackra..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback