Midsommar och skor och sånt

Dags att plita lite efter en lång helg, har jue haft min eas här så har inte blitt så mycket sittande framför datorn.
Har iaf vart en uuunderbar helg... men den gick jue som vanligt aldeles för fort, man hinner knappt tänka efter, så är det måndag igen, och dags att säga hejdå..=(
är fortfarande lika jobbigt, man tror att man ska bli van.... men det blir aldrig lättare, gör fortfarande lika ont....=(

Men den här gången behöver jag iaf bara vänta två veckor till nästa gång... lääängtar...

Midsommar var iaf. mycket trevligt, sjukt god mat, lagom med sprit och många söta vänner, vad mer kan man begära...
ok... lite sol kanske men det gick aldeles utmärkt utan den också...=)
Grillning

Massor med mat... mmmmmmmmm =)

Jennie tog makten över jordgubbarna...minnst sagt...;) hihi

Slutresultatet.....=)

Jag var tillreckligt snäll för att få en midsommarpuss iaf...hihi

Kubbmatch.... och JA... killarna vann...=0

Otroligt snygga vänner....=)





SÅ till dagens spännande händelse.... Skorea på Bianco!!!!!!
Jippiiiii..... såg skylten i förnstret i söndags men vill inte dra med mig andreas dit, han skulle bli skogstokig på mig...

 hihihihi

Iaf. så spraaang jag dit idag efter jobbet, hann 10 minuter innan dom stängde... och det räckte gott och väl för mig.....
 jag gick där ifrån med FYRA par underbara fina skor, det var jue 50% på dom...... så fyra par för priset av två....Kan jue inte säga annat än att det var ett bra pris, för alla skorna var suuuperfina....=)
Hade tittat på ett par skor förut som jag ville ha.... och nu var det rea på dom men dom fanns såklart inte i min storlek, jag var för sent ute som vanligt....=(
Menmen man kan inte få allt här i världen, får njuta av dessa skönheter i stället..

Kunde inte låta bli dom... 250 spänn bara.

Superfina... finare i verkligehet än på bilden måste jag säga..

Söta..=)

Å så blev det ett par svarta också med klack.....
Så nu behöver jag inte köpa mer skor på ett par år.....
vet jue iof hur det kommer bli med det... hihi ;)

Nu är de bara 7 arbetsdagar kvar till semester!!! LÄNGTAR!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Ruskigt snygga skor! Vad fick du punga ut för de hundtandsmönstrade?

Postat av: Lina

så skoj att du börjat skriva mer i din blogg...gilalr den!!! o finfina skor var det också!!! kram på dig!

2007-06-28 @ 21:30:32
URL: http://molina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback