fotkramp och småfulla(kåta) 50-talister

Så igår var vi alltså på sahara hotnights på Sigurdsgatan, var kul att äntligen få se dom, de har varit ett av mina
favoritband länge nu.
Man tyvärr så var scenen på sigurdsgatan typ 30 cm hög (verkade så iaf.)
så jag såg iiiiiingenting av tjejerna, märkte inte när dom kom in på scenen ens, undrade vart dom var när dom började sjunga för jag såg dom inte..  .

Jag hade högklackat på mig (för att jag skulle bli längre, så att jag skulle se något...hade jag tänkt...hmmm)
och så försökte jag stå på tå så mycket det bara gick, tills det värkte i av kramp i mina stackars fötter,
och när jag hade riktigt tur med alla huvuden som stod framför så kunde jag ibland skymta Maria Anderssons ansikte när hon sjöng, men det var typ allt... de andra tjejerna såg jag bara håret på ibland, och på trummisen inte ens det... =(... väldigt tråkigt tyckte jag, för det är en del av det roliga med att gå å se liveband, att stå och kolla på hur dom spelar å så...
 
Menmen... det var kul ändå att få höra dom.. och dessutom se alla medelålders tanter och par som stod och guppade loss till Alright Alright... =)  för det var väldigt spridda åldrar i publiken, väldigt kul tycker jag.
(förrutom det fulla , nykåta par i 55-årsåldern som stod precis framför oss och stuttsade runt som två vildar... och gnuggade sig mot varandra...burrrrrr)


Och ack så väääldigt smärtsamt att gå hem sen... ajajaja mina stackars fötter



image161
Så här skulle dom tydligen ha sett ut ,om jag hade kunnat se dom ....


(Hade tyvärr ingen kamera med mig så jag får sno en bild från VLT..... men det kan dom bjuda på)

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback