födelsedag

Grattar min älskling i dag som fyller år....=)
Har firat med tårta och paket på sängen, fick springa runt som en liten galning i morrse för att hitta present och hämta tårta som jag bestält innan han vaknade...
han kan iof sova huuur länge som hellt, så det var ingen större fara....=)
men det var ändå rätt irriterande att behöva gå igenom så gott som varje klädaffär i stan på jakt efter att par helt vaniga tummvantar ( han har önskat sig ett par vantar)... verkar som att det inte ha kommit in så mycket vantar å mössor å sånt än... hittade iaf två par på Åhlens damavdelning (svarta, jättemysiga, vill gärna ha dom själv också..=) som var rätt stor storlek på... och han blev väldigt glad för dom iaf..

 Tårtan som jag hade beställt till min älskling....=) hihi

Resten av dan ska vi spendera i tvättstugan.... och tvätta alltså.......;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback