söndag, igen..=)

I kväll har det vart spansk fotboll på tv...   =   andreas har vart upptagen..  =   jag har fått haft datorn för mig själv jääättelänge...=) hihi
Det resulterat i att jag har blitt ägare (eller snart iaf. när dom dimper ner i min brevlåda=) till lite söta saker.

hjärtstekpanna....=)
 Cocktailpinnar ..söta flamingos (my favourites..=)




å så lite tillskott i höstgarderoben


 kommer inte förren i slutet av oktobet tyvärr..=(

  mysig  =)







I morrn ska jag gå till arbetsförmedlingen.. blääää... vill inte.. men jag måste ju för att jag ska få nå extra pengar sen när jag får gå ner i arbetstid... har iaf. anmält mig och fyllt i allt på internet redan, så jag behöver bara gå dit och lämna in lite papper å prata lite med dom tror jag..
ska bli skönt att få det gjort iaf..
sen ska jag köpa en locktång också..... jipppiii..=)

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Fina grejer, särskilt drinkpinnarna! Drinkpinnar betyder att du måste ha fest :) När blir det? Du får skapa event på Facebook!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback