skallgång

I går på min lediga dag hann jag äntligen med en sväng på stan ( kommer faktist inte i håg när jag var ute och handlade sist) , tyvärr så har jag sopslut på pengar vid det här laget ( mycket tack vare min bilreparation på 1600kr ).
Och då hittar man ju självklart massa saker som man faller för, det är därför jag brukar hålla mig från stan så långa stunder som möjligt. Men nu var mit smink helt slut, så det var ett måste att släpa mig bort till HM...
Och en sväng till Indiska blev det också efter att jag såg och blev kär i den här mysiga tröjan på deras hemsida
image210
Mycket konstig bild, men den är suuuuupermysig... love it!!

Är också ute efter ett par senapsgua strumpbyxor och höll på att leta mig oxtokig efter det i går...
Inser att jag är för sent ute, då jag vet att det har funnits både på HM och Indiska, men antagligen var det höstens färg som är slut nu.... nu är det bara blått och lila och grönt... vill inte ha sånt på mina ben...  =(
Köpte iaf ett par som var lite smutsoranga på Indiska, ganska fina men vet inte hur jag kommer att se ut i dom... jätteknasig antagligen....
Vill ha gula jue.... snuft....
Nån som vet vart man kan finna sådanna så här års???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback