suck, som vanligt

I november trodde jag att jag hade hittat ett litet spår av vad jag ville göra med mitt liv.. (vilket jag ju har funderat på sjuuukt länge nu.)
Jag hittade en kurs på folkuniversitetet i shlm. på två kvällar i veckan... men när jag äntligen tog tag i att anmäla mig till den så var kursen full, såklart... så jag hamnade på reservlistan.
Man skulle få reda på om man kom med senast en vecka innan kursen började. Men jag hade redan från början insett att jag inte skulle komma med.
Så igår ringde dom i från skolan och berättade att det hade vart nått avhopp och att jag stod först på listan...
Jag mindes inte riktigt när kursen skulle starta så jag frågade och hon sa : Idag. 
Jag kom iaf ihåg att tiden var 15.00.... så alltså bara ett par timmar från det att hon ringde...
Helt omöjligt för mig att fixa allt och ta mig dit på två timmar + att jag ju inte har pratat med chefen om det eftersom jag var helt säker på att jag inte skulle komma med.... SUCK
Sååå just min vanliga tur, dom kunde inte ha kommit på det några dar tidigare så att jag hade hunnit förbereda mig. =(
Så nu är jag tillbaka i framtidsdjungeln igen, spenderade större delen av gårdagen med att surfa runt och försöka hitta nått annat lämpligt. Är verkligen en djungel, så mycket att kolla och jämföra, så jag blir helt snurrig..Har iaf ett par förslag som jag funderar på, förhoppningsvis blir jag klokare snart så att jag kan komma nån vart med min framtid... hmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback