Hopplöst

Är så jävla trött på tåghelvetena...!!!!
Har åkt tåg två gånger den här veckan.... båda gångerna var det försenat så att jag kom för sent till jobbet,
 en av dagarna en hel timme.....på grund av personalbrist!!!...trodde knappt mina öron... dom får tydligen syssla med vad dom vill på det är stället......
och då har jag ändå betalat biljett innan jag gått på tåget som dom då skiter i att kolla.. + att jag förlorar lön för tiden jag kommer för sent..
Dessutom tycker dom tydligen att det är för billigt att pendla mellan köping och västerås,
så nu har dom höjt biljetterna till 50 spänn!!!
Blir så jävla trött... dom vill verkligen inte att man ska pendla med tåg längre..
Så jag ska ta å leta rätt på en liten rejserbil i stället.... så jag slipper att ha att göra med sj nå mer,
dom har testat  mitt tålamod aaaaldeles för länge nu.

By By SJ!!!!!!!!!!!     

Mer bilar åt folket!!!!!!!!!!...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback