Wow upplevelse

Hmm... kanske inte en sån där jättegrej men jag har sett en kändis..
i köping av alla ställen.... vet inte varför med en kändis i köping känns väldigt
mycket mer exotiskt än om man ser en kändis i någon annan stad... typ Vås eller så..(vilket händer i bland..)
Iaf. så stod jag trött och ganska utråkad på stationen och väntade på att få åka hem
Typ två meter ifrån mig stod en man med ett barn (och en kvinna som dom skulle vinka av)
Mannen var minnst sagt ganska högljudd och förklarade för barnet (ganska ööövertyyydligt om jag själv får säga, och tror att dom flesta på perongen höll med mig....) om hur bommar åker ner och vart tågen kommer och så där.....,stod och smålog lite för mig själv och undrade om han hörde själv hur han lät(väldigt gnällig med bred stockholmsdialekt..)  tåget var förstås försenat och när mannen utbrast.. JAHAAAAAAAAAAAAAAAAA !!! NY TIIIIIIID!!!!!!!!! Och började gnälla på att dom nu skulle få lov att vänta i 5 minuter till.... Då kunde jag inte hålla mig längre utan gjorde en liten diskret svenssonsnegling på mannen för att se vad han var för filur egentigen.. så tyckte jag att han verkade väldigt bekant.. kom på att jag kände igen rösten också när jag fick se ansiktet...
Iaf. så var det han den rödhåriga men mustage i Tillsammans...han vars tjej ligger med Olle Sarri... och som han slänger ut på slutet...... vet inte ens vad han heter.. men lite roligt var det iaf.  Hade väldigt svårt att hålla mig till att bara småle efter det...
Lite exotiskt.... så där på perongen i köping...
Tänk vad det kan hända spännande saker i en småstad ändå.......

Kommentarer
Postat av: scarymary

HAHAHHAH vet du hur många kändisar jag har sett idag? Har tappat räkningen :D

Postat av: Marion

Jag vet vem du menar. Hihi, vad gjorde han i lilla Köping? Roligt! :)

2006-08-08 @ 00:25:45
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback