så tröööött!!

Nähäpp... Andreas kommer inte i helgen tydligen... ' vill stanna hemma en helg till '
Blir så arg... och ledsen..... som jag har slitit, som ett djur, för att få allting klart tills i morgon... hade till och med fixat kort på oss och ramar och satt upp på väggen... skrivit ut ny namnskyllt som ska sitta på dörren.. hade tänkt köpa rosor med ett litet "välkommen hem" kort som skulle stå på bordet när han kom..
Men som vanligt så ändrar han sig i sista stund och tycker "vadå, är väl inte hela världen"....
Men jag blir ledsen iaf... har ju lagt ner så mycket tid att planera och fixa så att allt skulle bli färdigt och fint..
Fan vilken rolig helg jag kommer få nu..
orkar inte bry mig mer

Kommentarer
Postat av: mary

Vad tråkigt :( Verkligen... Men den som väntar på något gott...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback