World from above

För några dagar sen råkade jag trilla in på AllPosters.com, kommer inte ihåg hur eller varför jag hamnade där till att börja med.. Men när jag var där passade jag på att söka efter fotografen Yann Arthus-Bertrand.
Brukar komma å tänka på honom ibland och hans utställning som vi var och tittade på i london för några år sen.
Fastnade för hans vackra fotografier och blev väldigt glad när jag såg att man kunde köpa dom på allposters... inte för att jag kommer göra det nu, men nån gång i framtiden när man har fler väggar att fylla med vackra saker.....=)

Här är några av bilderna från "World from above" utställningen.
Finns att se i större format på allposters, blev inte så stora när man kopierade dom.


   

     


Min favorit med flamingos....=)




Av en händelse hade jag en bild på oss när vi var på utställningen liggandes i datorn.
Även om det var före digitalkameronas stortid...=) vilket sammanträffande.




Kommer komma en uppdatering om hur det går med mina hembestyr senare när jag orkar. Har slitit och släpat hela dagen.. tvättat i 8 timmar !! Hatar torkrum...bläää snacka om svettigt!!
Har konkat ner en massa grejer till källaren, flyttat byrån och fyllt den... byggt ihop garderoben.... SJÄLV!!!!! Den var tung... puh!
I morrn blir det lite städning och finputtsning, sen har jag förhoppningsvis ett nytt fint hem..
tja ... nästan iaf..=)

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Den där utställningen är jag så glad att vi var på. Riktigt grymma foton nv den där Yann!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback