åååååå .... jävla klantarsel

Jag blir så trött på mig själv, är så slut i huvudet ibland att det nog är bäst att jag stannar innlåst hemma och låter bli att gå utanför dörren över huvud taget..
I dag lyckades jag  köra sönder ett av mina framdäck på bilen, på ringvägen i köping... som tur var på vägen hem till mamma å pappa efter jobbet, men ändå så jälva klantigt....!!!!!!
Hann iaf ända till Norsavägen innan det började fladdra å ha sig, så då var det bara att ringa efter pappa.som ju inte var så långt bort den här gången..=)
Så nu har jag ett sommardäck på och det är inte så bra alls... typ olagligt... så i morrn måste jag försöka fixa ett nytt däck på lunchen eller få det gamla lagat.... så trööööötttttt... orkar inte hålla på med sånt här nu....
Vill bara sova!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback