suck

Nu är jag ensam hemma för en veckas tid..... känns jättejobbigt faktist...
så länge jag har saker att göra går det bra.. men när jag sitter ner en stund kommer tankarna och saknaden.....
antar att det sitter i sen långdistanstiden...
för nu kommer han ju faktist tillbaka snart , jag behöver inte vänta en månad..
Självklart ska han fira jul med sin familj, det skulle jag aldrig försöka övertala honom att avså i från.,
det är det andra som alltid ligger och gror i mitt huvud.. som gör mig rastlös och orolig..
övertygad att han ska ångra sig, komma på att det inte är hos mig han vill vara......
vet att det bara sitter i mitt huvud.. men det sitter där ,och det är jobbigt att leva med.... ständig oro och tvivel

Kommentarer
Postat av: mary

Usch jag vet hur det är... Men du kan vara glad över att han bor i Sverige och har Comviq (?). Det är dyrare att hålla konkten med en italiensk flickvän utan stabilt internet hemma :S Ses vi på nyårsafton? Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback