Helgen av känslor och tankar

Är hemma nu till slut, är så trött.
Har vart så trött hela helgen, har fått lov att gått och lagt mig och sova  varje eftermiddag nästan, för att jag har vart helt slut..
Vart en sån jobbig helg på alla sätt och vis, en berg och dal bana av känslor och tankar..
Vart så mycket att stå i, många telefonsamtal hit och dit, några rundor till lasarettet, en sväng till bilmekanikern som knäckte mig helt när han påstod att det inte var nån idé att laga Brumbrum, utan bara att skrota, grät i två timmar efter det, hade antagligen gråtit längre om jag inte hade haft en tid hos läkaren, hon kände en massa på ryggen och nacken, å skickade upp mig till akuten för att röntga, som jag ju sen fick lov att åka till en gång till på måndagen för att dom hade glömt min nacke...(typ det viktigaste av allt).
Tror inte att dom hittade nått allvarligt iaf.
Efter många telefonsamtal till mamma å pappa å thomas fram och tillbaka så besludes det iaf. till slut att vi skulle ha med Brum hem ( och jag hade bestämt klargjort för alla att jag inte åkte hem utan honom)
Hela familjen satte igång med räddningsuppdraget och i går tisdag så fick vi båda äntligen åka hem
Familjeprojekt....=)

Tack vare Brum mår jag bra. På utsidan iaf....

 Brum på väg till bildoktorn...

Jag med min käraste ägodel, min vita riddare


Iaf. så har vi kört Brum till glasmästaren idag, resten ska vi pussla ihop på egen hand.

Ska försöka jobba två dar nu iaf. så har jag tre veckor semester att se fram emot sen.
Och min älskling kommer i helgen också, behöver inte sakna honom så länge den här gången iaf.
Ska försöka se framåt nu, mot en härlig semester tillsammans och glömma allt..... även om det gör sig påmint  ibland, vare sig jag vill eller inte.... men det är nog nått jag får leva med ett tag. 
Tycker synd om älgen också...gör så ont när jag tänker på den....
är så ledsen att det behövde hända....=(

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Nej men stackars liten! Har du kört på en älg?! Jävlar vad läskigt!

Postat av: Marion Eleonora

Haha, måste berätta! När jag sa till Andreas att du kört på en älg trodde han att jag sa att du köpt en älg. Han ba: Vad ska hon med en älg till?
Haha Haha

2007-07-19 @ 00:39:10
URL: http://www.marioneleonora.blogspot.com
Postat av: Katja

Åh gumman lilla hoppas du mår bra. Njut nu ordentligt av semestern och försök att koppla av. Det är du verkligen värd. Massa pussar o kramar.

2007-07-21 @ 01:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback