helgen

Fick en trevlig lördagkväll med tjejerna i går, var välbehövligt och riktigt kul.
Tyckte att det var dags för lite drinkdrickande, har kommit på att det är tjusningen med att gå ut.
Drinkar!!! I love it!! hihi
Tack flickor för att ni drog ut mig, behövde träffa er och supa lite..=)

Har bråkat med min älskling idag också, på riktigt.... var jobbigt.=(.. har legat och grott i mitt sinne och vuxit till sig, och nu gick det helt enkelt inte att dölja att jag var arg och ledsen längre....MEN efter att allt har kommit ut
och jag har fått säga allt jag känner och tänker så känns det SÅÅÅ mycket bättre... var så skönt att få prata med honom..... en sten har faktist lyft från mitt bröst..
och jag är bara sååå glad att jag har honom..... nu vet han mina innersta mest personlig (och kanske lite smått neurotiska och paranoida) känslor och tankar........ är ganska stor grej för mig att släppa nån ända in i mitt mest sårbara och personliga inre.....
är väl det kärlek och ett förhållande går ut på, men inte är det sä lätt alltid, speciellt inte om man är van att vara ensam och bara ha sig själv.... Men nu är jag äntligen där..och jag är lite stolt över mig själv för att jag har lyckats öppnat upp mig till slut...

att han har fått komma längst in i mitt mörka inre och fortfarande älskar mig och inte har förlorat hoppet om mig är jag evigt tacksam och lycklig för.

Han är min stöttepelare..min bästa vän

Vem hade kunnat tro det om mig?. Det svårknäckta nöten har öppnat sig...inte helt smärtfritt.. Men med ett lyckligt slut iaf.

Jag landade mjukt, tack vare att jag hade någon som tog emot mig... någon som tycker om mig... någon som jag tycker om.. mest av allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback