lite surrr

I dag har jag för första gången visat mig utanför min dörr, för främmande människor, iklädd stuprörsjeans.......
Dom har suttit på många timmar framför spegeln, men har aldrig vågat visa mig i dem..
Är så att jag egentligen inte är byggd för bära stuprör..... kycklingben och stuprör går inte riktigt ihop....
Men det är jue på modet nu och alllllllaaa går runt i dom....... så jag tänkte att det säkert finns många som ser ännu värre ut än mig som går runt i stuprör..... så jag tog mod till mig och knatade ut på stan....
Dom är väldigt sköna, och jag trivs ganska bra i dom måste jag säga.... ( så länge jag har någon lång tröja som täcker rumpan.)...... men det skulle ju inte skada om det kunde fösvinna några kilon på vardera lår iaf.   då skulle dom kanske till och med se ganska bra ut på mig...
Får ta tag i det när jag får semester.. har tyvärr inte tid att träna så mycket som jag skulle behöva just nu..=(

Och den här helgen lär knappast hjälpa mig någon bit på vägen heller.. midsommar på fredag... betyder med andra ord MAT....mummms...... och sprit.....=)
Och sen väntar en hel härlig helg i sällskap med min älskling.... å dom helgerna är inte direkt kända för att vara nyttiga...=)....... som tur är har han nu börjat tycka att han blitt lite "tjock"..... ( om nu en lyktstolpe kan bli tjock...=)
så jag kanske kan få med honom på lite långpromenader i skogen iaf...=)

Har en underbar, rolig och mysig helg framför mig iaf.... nu ska jag bara ta mig igenom en arbetsdag i morgon..  får se hur kul det blir att stå där i nio timmar och hosta lungorna ur sig 
=(    menmen... har inte råd att vara sjuk mer nu.....
man blir jue inte miljonär på sjuklön direkt....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback