lite längtan, lite saknad

Saknar min plutt...=(
Var fyra veckor sen jag fick krama honom...å måste vänta i nästan två till...jobbigt jobbigt....=/
Man har iaf, börjat sett fram emot sommaren lite nu.... måste göra det för att överhuvud taget
orka igenom dagarna på jobbet.... har bestämt semesterveckor.. hoppas bara att jag får reda på snart om
jag får dom som jag vill ha.. så att man kan börja planera lite...
Längtar efter att få komma i väg med min Eas nånstans... vi har inte bestämt vart än... vi får se vart vi hamnar
... man jag längtar redan dit.....=)
Tack för att du finns mitt allt!!! Vad skulle jag göra utan dig...?

Kommentarer
Postat av: mary

Nämen har du börjat blogga igen =)

Postat av: tessan

Ja lite grann iaf.. har inte så jättemycket inressant att skriva om dock. hehe

2007-03-22 @ 20:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback