Gott och blandat

Så har man blitt ett år äldre... kul.... eller inte.... börjar rinna i väg lite för långt nu...... jag kan gärna stanna nu vid 24 tycker jag..

Det här fick jag iaf i present av min plutt

Kommer få skitkul med det tror jag... har tyvärr inte kunnan prova det alltför mycket än, har hänt nått skit med min nacke, så jag har typ inte kunnat rört på den i flera dar, har spenderat de två senste dagarna liggandes i soffan typ, blir bara värre =(  gör asont....  blääää


Har roat mig med att sitta och blippa lite på min favoritsida TopShop. Det gör ont i mitt hjärta när jag hittar alla fina saker och vet att jag inte kan beställa dom till sverige..=(    
Iof. kanske det är lite tur också, hade nog köpt ihjäl mig om jag hade kunnat beställa....
Jag hoppas verkligen att vi kommer iväg till london en sväng nu i höst, ska höra på jobbet när det passar bäst att jag tar ut min sista semetervecka, läääääääängtar såå!!  Då är det en som kommer finkamma topshop butikerna, haha
Finns ju sååå himla mycket fint där, (iaf på hemsidan) Kan ju hoppas att en del finns i butik också. 



   
   Vill ha allihop!!!!!!

      Mysiga!!
  Den rosa, helt ljuvlig!!!
  
 Hittade den här sjukt snygga 70-talsinspirerade resväska i skinn också
den bara måste jag ha om jag hittar den i nån av butikerna.



Har hittat de här snygga väskorna från Samsonite också.... har fått lite dille på resväskor just nu, tycker det är skitkul att sitta å leta efter lite speciella sådanna, är ju liksom assmart att ha en sån annorlunda väska som möjligt när man reser, då är dte ju lättare att känna igen den på rullbandet, tyckte att det var skitdrygt att hitta våra i sommras iaf...
 
nice färg!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback