Helg i våranda


Har vart en underbart solig helg och härlig söndag framför allt, riktigt vårig. Spenderade den utomhus, till viss del iaf.

Tog en lååångpromenad till mitt nya favoritpromenadställe...=) öster mälarstrand..

Sen blev det en tur bort till lögarängen utmed vattnet på väg tillbaka sen, nästan 2 timmar ute i solen vid vattnet... kan det bli härligare?? =) Blev väldigt glad när jag kom hem och såg att mina fräknar hade börjat krypa fram.. De är alltid varmt välkomna = ett säkert vårtecken... hehe
image224


Sen har den mesta tiden av helgen fördrivits framför datorn, hann ju sortera ut en del saker ur mina garderober och skåp under påskhelgen som jag ska försöka sälja nu.. Tar bara sån jäkla tid att ta kort på allt och skriva beskrivningar och sånt... men en del saker ligger ute på tradera nu iaf.. Försöker fylla på mer varje dag..

Har ju liksom någonting att spara ihop pengar till nu... när vi snart ska ut på äventyr... jippiiii..... Hihi

image225


Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Vad är det du heter på Tradera nu igen?

Postat av: Tessan

Lethigre...... såklart... haha

2008-04-02 @ 19:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback