Uppdatering...


Vart borta ett bra tag från min sida nu, har inte haft någon tid alls att sätta mig ner och skriva nått den sista tiden... Så det har hunnit vart påsk,,,  image220den flög förbi skulle man väl kunna säga, blir alltid så när man jobbar, man hinner liksom inte stanna upp och se vad som händer runtomkring, det är lika dant vid jul... sen gör det ju inte saken bättre att det är desto jobbigare för oss att jobba ju större helg det är, och den mesta tiden av jul och påsk går vi bar och längtar tills det är över..inte så kul att känna så direkt, men vad gör man....?

Jobbade som sagt hela påskhelgen, men hann iaf. med en påskfest med alla söta vänner, hade jättekul men skulle ju upp och jobba dan efter så det blev relativt nyktert och tidigt för mig, känndes inge roligt att behöva avbryta och gå hem när festen var i full gång......
image221

Hann också röja ut lite i min garderob och i lite skåp och så, känns ganska skönt eftersom det var totalt kaos överallt.

Sen hann jag med en tapetserardag hemma hos jennie också, är lite imponerad över att jag med limburksassistans av jennie klarade av att få upp hennes suuuuperfina men väldigt mönsterberikade tapet.. Det blev väldigt fint faktist, och finare lär det bli när hon har fått dit golv och färg på de övriga väggarna, tror det blir skiiiitfint när det blir klart jennie!!!!


image222


Eas var hemma i O-hamn över helgen också och det var faktist jätteskönt, haha, det var helt underbart at få vara alldeles för mig själv några dagar, kom ihåg hur skönt det var att bo själv och ha lugn och ro runtomkring när man kom hem... och ha tvn helt för sig själv också... nog det bästa.. hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback