blablabla

Det går mot ljusare tider äntligen.
Känns redan lättare att komma upp på morgnarna tack vare att det börjar bli ljust, såå skööönt.

Haft en rätt skön helg även fast jag har jobbat faktist, blitt Spicy Hot och lite filmtittande..
Vi såg Stardust och Två dagar i Paris, båda var helt ok faktist... Trodde att stardust skulle va lite mer spännande å så, men den var ganska så bra iaf. Och två dagar i Paris var lite annorlunda med rolig.....
Så båda helt klart sevärda.

Har fått svar från kursen jag anmälde mig till förra veckan, ska bli skönt att få sätta igång..
Fick första uppgiften i fredags.... känns lite sådär..
Jag ska börja med att analysea en byggnad..
hmm
Måste välja ut en byggnad som jag är ganska bekant med och göra en analys typ om färger, detaljer, vinklar och grejjer...
När jag läste det första gången tänkte jag såklart att jag aldrig kommer klara det här, eftersom det är typ det första jag tänker om allt när det gäller mig själv..
Men den här gången ska jag inte ge upp så lätt..
Ska bara komma på en byggnad...
Har så dålig fantasi... suck


Andreas har farit iväg till jobbet igen.... så nu sitter jag här.
Ska försöka hålla mig vaken och titta lite på oscarsgalan, mest för att jag är ledig i morrn och vill känna att jag kan stanna uppe hur länge jag vill.. haha
Men jag får väl se hur länge jag orkar, brukar bli rätt sliten efter att jobbat 6 dar..
Ska skämma bort mig med lite fruktsallad tror jag, längtar efter popcorn, men jag bantar ju nu som sagt.....
så det får vänta ett par månader helt enkelt...
Har iof slängt i mig en massa greksallad och naturgodis i kväll så att jag känner mig som en boll redan ändå....
Ush...får ta en låååång promenad i morrn...

Kommentarer
Postat av: Marion Eleonora

Hörrururru, vad är det för kurs det snackas om? Låter spännande.

Postat av: tessan

Det är en inredningskurs på distans, todde att jag skulle ha tid över att plugga lite på, men nu är jag inte så säker, känns som jag bara hinner jobba och sova... menmen måste ju göra ett försök iaf.. =)

2008-02-28 @ 21:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback