lite blurr

Eas har fått börja jobba natt nu, från och med i kväll, så nu sitter jag ensam här hemma och får ha både tvn och datorn för mig själv... =) jätteskönt....
Fast lite ensamt också känns det, ska bli konstigt att få gå och lägga sig ensam, kommer kännas som på det gamla goda tiden när vi bodde 30 mil i från varanndra..... fast iof. nu vet jag ju att han kommer hem och väcker mig äckligt tidigt i morrn bitti.. hehe
Så nu sitter jag här och tittar på film och surfar runt på roliga sidor och hittar massor massor med saker som jag skulle vilja ha råd att köpa, massa fiiiiina kläder... suck.

Hittade typ en hel garderobs innehåll på asos... hehe
Sååååå jäkla mycket fint, men mycke av det är alldeles för dyrt för mig, tyvärr
Fast jag har faktist beställt några saker, som håller sig i min prisklass då så klart....=)
Här är lite av det jag föll pladask för.... gissa vilka jag har beställt.... ;) hihi

image207




En annan butik som jag gillar är Kitson.
Helt galet mycke roliga prylar och kläder.
Några favoriter:
image208
Gillar körsbärsskorna och vantarna med muffins..  =)


image209

Gillar den oranga klockan från Marc Jacobs och munnörngotten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback