snurr

Min hjärna är ett enda snurr, har så mycket att tänka på att jag vet inte vart jag ska börja...
Blir så trött....=(

Nu är det så att jag hade tänkt ta tag i mitt bloggande efter nyår och uppdatera med lite bilder från jul och nyår och kanske även ett litet tillbakablickskollage från året 2007.....
men så klart så gick min dator sönder!! han ville helt enkelt inte starta en morgon...
så nu är han förhoppningsvis på lagning (har lämnat över allt ansvar till min bror eftersom han står som ägare till den)  och jag får nöja mig med att smånorpa Eas dator ibland när han inte sitter här...inte så ofta alltså..
 
Så mer bilder och pladder kommer förhoppningsvis om någon vecka eller så...

Så hörde min hyresvärd av sig igår också, och frågade om vi ville köpa lägenheten, för han funderar på att sälja den....... oh det vill vi ju inte!
speciellt inte till det pris han sa...... så nu får vi väl lov att ta tag i lägenhetsletandet på riktigt allvar om han nu vill sälja den till någon annan.... vet inte än precis när han vill sälja den..... suck.

och förresten... hatar mitt jobb också.....
är så trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback